Праблема ўстановы на 2024/2025 навучальны год
стварэнне ўмоў для эфектыўнай самарэалізацыі навучэнцаў, фарміравання актыўнай грамадзянскай пазіцыі праз развіццё сістэмы дапрофільнага і профільнага навучання
Мэта:
забяспечыць павышэнне якасці адукацыі праз удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў і развіццё ключавых кампетэнцый навучаюцца ў адпаведнасці з актуальнымі і перспектыўнымі патрэбамі грамадства.
Задачы
- 1. Удасканальваць адукацыйны працэс з дапамогай:
* стварэння адукацыйнага асяроддзя, якая забяспечвае даступнасць і якасць адукацыі ў адпаведнасці з дзяржаўнымі адукацыйнымі стандартамі і сацыяльным заказам;
* павышэння ўзроўню функцыянальнай пісьменнасці вучняў сродкамі вучэбных прадметаў,
* павышэння эфектыўнасці навучання ў профільных класах і групах прафесійнай падрыхтоўкі на трэцяй ступені агульнай сярэдняй адукацыі.
- 2. Удасканальваць сістэму выхаваўчай работы праз:
* каардынацыю работы ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу на павышэнне ўзроўню выхаванасці вучняў;
* павышэнне педагагічнай культуры бацькоў з дапамогай працы бацькоўскага ўніверсітэта, кансультацый і гутарак, прыцягненне законных прадстаўнікоў да правядзення мерапрыемстваў, накіраваных на фарміраванне здаровага ладу жыцця;
* развіццё вучнёўскага самакіравання класаў праз вучобу актываў.
3. Удасканальваць прафесійную кампетэнтнасць педагогаў па пытаннях фарміравання ў вучняў функцыянальнай пісьменнасці сродкамі вучэбных прадметаў.